SAIL برای اجرای Rs. قرارداد Chennai 1.32 cr برای روکش فلزی

SAIL برای اجرای Rs. قرارداد Chennai 1.32 cr برای روکش فلزی
28 ژوئیه 2014 Authority Steel Steel of India Ltd
 Steel Authority of India Ltd (SAIL) مواد فولادی ضد زنگ مخصوص تولید شده را تهیه و Rs را اجرا می کند. قرارداد 1.32 کرانه ای برای شرکت شهرداری چنای برای پوشاندن موانع و ستونهای پرواز یک چنای.

SAIL گفت که این مواد روکش فلزی را از کارخانه فولاد Salem خود تهیه می کند ، و همچنین پروفیل های سد را در پرواز (در محل اتصال دکتر Radhakrishnan جاده و جاده TTK) به طول حدود 1،040 متر ساخته و نصب می کند.

یک نماینده مبدل که توسط SAIL منصوب شده است ، عملیات ساخت و شکل گیری لازم را انجام داده و پروفایل هایی را برای محاصره کاری ایجاد می کند.

این شرکت در نظر دارد تا برای 120 پرواز پرواز دیگر در سطح شهر ، کارهای پوششی مقاوم در برابر خوردگی را انجام دهد تا در هزینه های تعمیر و نگهداری و نوسازی آن صرفه جویی شود. SAIL تنوع خاصی از فولاد ضد زنگ تولید کرده است که می تواند در شرایط ساحلی در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت کند.
این گزارش در سریعترین زمان به دولت است.

دولت مرکزی علاقه زیادی به تأسیس کارخانه فولاد نشان داده است. کمیته ای تشکیل شده است. در این بازدید از بییارام ، امکان سنجی راه اندازی کارخانه فولاد بررسی شده و گزارش را به مرکز ارائه می دهد. ما گفته ایم که Bayyaram مکان ایده آل برای ایجاد کارخانه فولاد mega است. "B. Vinod Kumar ، نماینده TRS به این روزنامه گفت.

یک تیم قبلاً در دسترس بودن سنگ آهن در منطقه و مکان مقتضی برای راه اندازی 30،000 کارخانه فولاد کرور روسی بود. بییارام دارای مقدار زیادی سنگ آهن است.
دولت YSR اجاره معدن را به راكسانا استیل واگذار كرده بود ، كه یك فرونشست راه اندازی كرد و متعاقبا توسط دولت پی در پی لغو شد.

K. Chandrasekhar Rao ، رئیس Telangana ، که وعده شغل به هزاران جوان داده است ، با توجه به در دسترس بودن سنگ آهن با کیفیت ، ذغال سنگ و منابع دیگر ، با جدیت با مرکز تأسیس کارخانه فولاد مگا در Bayyaram پیگیری می کند. در شش ماه نخست امسال تقریباً نیمی از میانگین جهان رشد کرده است ، اما این کشور همچنان رتبه چهارم را در بین تولید کنندگان برتر فولاد حفظ کرده است.

از ژانویه تا ژوئن ، هند 41.28 میلیون تن فولاد تولید کرد که 1.4٪ بیشتر از 40.72 تن در دوره سال گذشته است.

در مقایسه ، تولید جهانی این آلیاژ در نیمه اول سال 2014 در 821.34 MT قرار داشت ، در طول H1 سال گذشته بیش از 801.23 MT ، با رشد 2.5 درصدی.

در میان کشورهای اصلی تولیدکننده فولاد ، چین و کره جنوبی به ترتیب 3 درصد و 9.1 درصد از رشد هند بالاتر بودند.

با این حال ، ژاپن ، آمریکا و روسیه عقب بودند. در حالی که هر دو ایالات متحده و ژاپن 0.9 درصد رشد را در شش ماه اول داشتند. رشد روسیه اندکی کمتر از 0.7 درصد بود.

چین فولاد 411.90 MT ، ژاپن 55.22 MT ، ایالات متحده 43.49 MT و روسیه 34.82 MT را تولید کرد.

طبق وضعیت فعلی ، موقعیت هند در جایگاه چهارم یکسان است. در حقیقت ، موقعیت هند در تولید فولاد جهان در چهارمین شکاف برای چهار سال گذشته از سال 2010 بدون تغییر باقی ماند.


در ترتیب سه کشور برتر تولیدکننده فولاد با چین ، ژاپن و ایالات متحده اسلات خود را به ترتیب مربوطه در سال 2013 تغییر نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید