فولادهای بهتر از طریق ریخته گری افقی

Heysrich Hiesinger مدیر اجرایی ThyssenKrupp AG (TKA) پس از بزرگترین تولید کننده آلمان در عملیات بارگذاری فلزات ایالات متحده در سال گذشته ، از رد فروش تجارت فولاد اروپا در این شرکت خودداری کرد.
 
هیسینجر امروز در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت: "ما قصد نداریم تجارت خود را با فولاد اروپا واگذار کنیم." "اگر ما به عنوان یک هیئت معتقدیم که این اقدامی صحیح است که باید انجام شود ، ما محدود به میراث خودمان نیستیم."
 
این فروش باعث می شود که این شرکت در میان اقتصاد رکود اروپا و قیمت های ضعیف فولاد که باعث تولیدکنندگان منطقه می شود ضررهای خود را کاهش دهد ، از ریشه های مربوط به قرن نوزدهم برای تمرکز بر روی آسانسور و تجارت صنعتی خود صرف نظر کند. ArcelorMittal ، بزرگترین سازنده فولاد جهان ، چشم انداز تقاضای اروپا برای این فلز را در این ماه کاهش داد.
 
ThyssenKrupp پیشتر واحد فولاد آمریكای خود را به ArcelorMittal فروخته است ، در حالی كه نتوانسته برای سهام خود در یك كارخانه برزیل ، خریدار پیدا كند. این کشور قصد دارد از عملیات استیل ضدزنگ خارج شود و واحد Inoxum خود را در سال 2012 به Outokumpu Oyj فنلاند بفروشد.
 
ThyssenKrupp ، مستقر در اسن در بخش مرکزی صنعتی آلمان ، امروز اولین سود سالانه خود را در چهار سال گزارش داد. این شرکت با ادغام Thyssen Stahl AG و Krupp Stahl AG در سال 1999 ایجاد شد. Thyssen اولین فولاد خود را در سال 1891 در کارخانه های فولادی Gewerkschaft Deutscher Kaiser در هامبورن ، در نزدیکی Duisburg تولید کرد. فردریش کروپ در سال 1811 کروپ را تأسیس کرد. با استفاده از تمام فولاد استرالیا در یک پروژه برای حذف 50 گذرگاه خطرناک در سطح ویکتوریا ، 10،000 کارگر تولید کننده پشتیبانی خواهند کرد.
 
دانیل اندروز ، رهبر مخالف دولت ، می گوید پول مالیات دهندگان ویکتوریا باید برای حمایت از مشاغل ویکتوریا هزینه شود.
 
وی روز پنجشنبه به رهبری مخالف فدرال بیل شورتن پیوسته بود تا اعلام كند كه لابراتوار متعهد خواهد شد در صورت پیروزی در انتخابات ایالت 29 نوامبر ، از فولاد استرالیا برای جایگزینی 50 سطح عبور با گزینه های ایمن تر استفاده كند.
 
وی گفت: "حدود 10،000 ویکتوریا وجود دارد که وضعیت معیشت آنها به صنعت فولاد بستگی دارد" ، وی گفت: ضمن نامگذاری گذرگاه های سطح در کاروم و سیفورد به عنوان دو مورد آخر برای حذف.
 
"این گذرگاه های 50 سطح و فولادی که برای انجام آنها ایجاد می شود ، از این 10،000 کارگر ، خانواده های آنها ، رونق آنها پشتیبانی خواهد کرد. این مهمترین چیز است."
 
آقای اندروز گفت كه این تصمیم می تواند هزینه پروژه را افزایش دهد اما گفت كه این مزایای بلند مدت بیش از 8 سال برای صنعت تولیدكننده در حال ارائه است.
 
وی گفت: "ما فکر می کنیم افزایش بسیار ناچیز در هزینه ، به طور بالقوه وجود دارد."
 
"این یک سفارش بزرگ و یک برنامه هشت ساله از آثار ، یک کتاب مرتب سازی منظم است ، این همان چیزی است که صنعت فولاد به ما گفته است که به آنها احتیاج دارند و این چیزی است که یک دولت کارگر تحویل می دهد."
 
آقای شورتن گفت این اطلاعیه در صنعت تولید به خوبی دریافت می شود.
 
وی گفت: "بسیاری از کارفرمایان ، مشاغل کوچک زیادی وجود خواهند داشت که با شنیدن این اعلامیه ، نفس نفس نفس می کشند."
 
آقای اندروز همچنین متعهد شد 100 میلیون دلار سرمایه گذاری در شبکه های اتوبوس ویکتوریا از جمله اضافه کردن مسیرهای جدید ، افزایش فرکانس ها و بازیابی خدمات بریده شده انجام دهد. تقاضا در مورد فولاد روز به روز بیشتر می شود: فولاد باید به اندازه کافی نرم باشد تا شکل بگیرد – برای قطعات بدنه خودرو ، برای به عنوان مثال – اما قوی و محکم و تا حد امکان نازک و سبک است.
شما فکر می کنید چنین مطالبات منحصر به فرد بودند.
اما در شهر شمالی پین آلمان ، کارهای فلزی وجود دارد که قصد دارد خیلی زود آلیاژهای این نوع را تحویل دهد.
توسعه دهندگان – از دانشگاه و صنعت – نامزد دریافت جایزه "Deutscher Zukunftspreis" یا جوایز آینده آلمان بودند. یک فولاد – چندین سطح
یکی از آلیاژهای آنها با مقاومت بالا و انعطاف پذیری یا فولاد HSD نامیده می شود. این ماده حاوی مقدار زیادی منگنز است ، و می تواند کشیده شود ، اما همچنین بسیار سخت است.
این می تواند در تولید خودرو بسیار مفید باشد. با وجود فولاد HSD ، بدنه خودرو می تواند بسیار سبک تر باشد ، زیرا ورق های استیل باریک تر از حد فعلی هستند ، اما به همان اندازه پایدار باقی می مانند.
اما یک واقعیت وجود دارد: فولاد HSD فقط با فناوری ریخته گری کمربند (BCT) ساخته می شود که توسط Siemag AG در دوسلدورف ساخته شده است. و تنها یک کارخانه با استفاده از BCT وجود دارد. این یک روند کاملاً جدید است.
مهندس جوچن ون ، مدیر توزیع فنی سیماگ ، در 6 نوامبر در کنفرانس فولاد در دوسلدورف گفت: "ما به طور افقی از فولاد گچ می زنیم."
Wans می گوید ، روند ریخته گری عاری از هرگونه فشار ، فشار و فشار است. "اینگونه است که ما محصول ریخته گری را از طریق دستگاه راهنمایی می کنیم و آنرا جامد می کنیم."
تنش کمتری
فولاد معمولاً به صورت عمودی در اسلب ریخته می شود. این بلوک های فلزی هستند که حداقل 15 سانتیمتر ضخامت و چندین متر طول دارند. اسلب ها سپس به داخل ورق ها بخارپاشی می شوند.
اما این فرآیند دو معایب دارد: اول ، صفحات در طی فرآیند ریخته گری از حالت عمودی به حالت افقی منتقل می شوند – یعنی هنوز هم نیمه مایع هستند و قبل از صاف کردن دوباره برای مدت کوتاهی خم می شوند. این منجر به ایجاد تنش در داخل فولاد می شود و این بر کیفیت محصول نهایی تأثیر می گذارد.
و

دیدگاهتان را بنویسید