قانون جدید محیط زیست برای تأثیرگذاری بر صنعت فولاد چین

امروز با هدف تقویت روابط تجاری دو جانبه ، ایران امروز شرکتهای فولادی و معدنی هند را برای سرمایه گذاری در آن کشور دعوت کرد.

غلامرضا انصاری ، سفیر این کشور در هند در دیدار با فولاد و معادن نارندرا سینگ تامار گفت: "ما می خواهیم شرکت های هندی در فولاد ، معادن و سایر بخش ها بیایند و در ایران سرمایه گذاری کنند."

وی افزود: "درک ایران از این است که دولت جدید پر انرژی است و علاقه مند به بهبود تجارت با کشورهای همسایه است. مناطقی وجود دارد که هند بتواند به ایران و برعکس کمک کند ، بنابراین یکدیگر را تکمیل می کنند."
 
نقاط قوت ایران در انرژی ، پتروشیمی ، کودها نهفته است. در حالی که هند از نظر فولاد ، راه آهن و توسعه بندر قوی است.

انصاری گفت: ایران همچنین می تواند به عنوان دروازه ای برای کالاهای هندی به آسیای میانه ، افغانستان و روسیه باشد.

وی همچنین با تومر در مورد توافق چتر که برای اعتبار اعتباری روپیه بین دو کشور امضا شده است ، گفتگو کرد.

وی افزود: "این ابتکار عمل به بهبود روابط تجاری و اقتصاد هند کمک خواهد کرد زیرا این محصول برای محصولات ساخته شده در هند است."

تامار در زمینه هایی از قبیل شبکه راه آهن ، کراوات فناوری و توسعه بندر ، که در آن دو کشور می توانند با هم کار کنند ، صحبت کرد.
قیمت سنگ آهن علیرغم افزایش تقاضا از چین ، در حالی که واردات امسال 14 درصد رشد داشته و به 938 میلیون تن رسیده است.

BREE پیش بینی می کند که سال آینده 3.7 درصد دیگر رشد داشته باشد ، با این حال قیمت ها با افزایش 7 درصدی در صادرات استرالیا و برزیل کاهش می یابد ، به دنبال افزایش 24 و 10 درصدی به ترتیب در سال جاری.
اطلس برای نوشتن تا 900 میلیون دلار؛ تلاش برای شکستن حتی

معدنکار کوچک Pilbara Atlas Iron به دلیل ضعف قیمت سنگ آهنی ، مبلغ 700-900 میلیون دلار غیرنقدی در حسابهای نیمه ساله خود هشدار داده است.

اطلس به دلیل پایین بودن ارزش کالا مجبور به نوشتن ارزش مین ها و اجاره های خود شده است.

این گزارش همچنین گفت که نیاز به قیمت نقطه‌ای در حدود 68 دلار آمریکا در هر تن است تا حتی براساس هزینه های ماه نوامبر آن ، شکسته شود که با یک برنامه کاهش هزینه به شدت کاهش یافته است.

کن برینسدن ، مدیر عامل این شرکت در بیانیه ای گفت: "اطلس در طول سال تقویمی کار کرده است تا سریعاً هزینه اصلی خود را با توجه به تغییر شرایط بازار سنگ آهن مجدداً تنظیم کند."

"سرعتی که با آن هزینه ها از محل کار خارج شده است ، اعتباری برای تیم اطلس و پیمانکاران و تأمین کنندگان ما است."

قیمت کلیدی چین در دیروز به 65.60 دلار در هر تن کاهش یافته است ، به این معنی که اطلس می تواند سنگ آهن را با ضرر تولید کند ، زیرا در صورت دقیق بودن پیش بینی های سال آینده ، سال آینده خواهد بود.

با این حال ، اطلس گفت که هنوز شرایط "تأمین اعتبار بدهی" همچنان "در چارچوب" باقی مانده است.

این شرکت امروز اعلام کرد در حال خرید شریک سرمایه گذاری مشترک خود برای تصاحب کامل معدن Mount Webber است.

اطلس در حال پرداخت به Altura معادل مبلغ اصلی پرداخت و بهره است که شریک خردسال مدیون اطلس است.

تخمین زده می شود که حدود 22 میلیون دلار باشد ، در حالی که اطلس همچنین به آلتورا 1 درصد از سهام خود (حدود 16 درصد) سنگ آهن را که از این معدن فروخته می شود ، به آلتورا پرداخت می کند ، اما تنها در زمانی که قیمت فروش به طور متوسط ​​بیش از 95 دلار باشد ماه تحویل

قیمت فعلی دلار آمریکا چینی معادل بیش از 80 دلار در هر تن است.

سهام اطلس اندکی قبل از ظهر 3.6 درصد به 14.5 سنت رسید (AEDT) ، اما تاکنون 87 درصد کاهش یافته است. قانون اصلاح شده حفاظت از محیط زیست چین که برخی آن را "سخت ترین تاریخ" خوانده اند ، از اول ژانویه اعمال می شود. .

به گفته لیو تائو ، مهندس ارشد موسسه برنامه ریزی و تحقیقات صنعت متالورژی چین ، هیچ تولید کننده فولاد در چین تاکنون الزامات مقرر در قانون جدید را برآورده نکرده است. وی تخمین زد که کل صنعت فولاد برای تأمین نیازهای خود باید 90 تا 110 میلیارد یوان (14 تا 18 میلیارد دلار) برای بهبود امکانات خود هزینه کند.

وی گفت که پروژه های بهسازی نیز به دلیل هزینه های نگهداری و سایر هزینه ها ، سالانه 80 میلیارد یوان (13 میلیارد دلار) در سال هزینه های عملیاتی را افزایش می دهد. با این حال ، در زمانی که صنعت فولاد در حال رکود است ، تولیدکنندگان فولاد علاقه کمی به چنین پروژه هایی نشان داده اند ، اما China Times مستقر در پکن (نه مقاله خواهر ما) اعلام کرد. در سال 2013 متوسط ​​سود سود صنعت فولاد چین تنها 2.16٪ بود که 23.4٪ از تولید کنندگان با ضرر مواجه بودند.

معاون رئیس هیئت مدیره گروه آهن و فولاد Tangshan مستقر در هبی ، لی ییدونگ به روزنامه گفت که تقریباً تمام محصولات فولادی در چین در حالت تولید بیش از حد قرار دارند و نرخ سود تولید بیشتر محصولات در زیر 80 درصد است.

Xu Xiangchun ، مدیر اجرایی فروش داده های بازار فولاد Glinfo.com ، اظهار داشت كه صنعت فولاد رویكی منتظرانه و دیدنی نسبت به قانون جدید اتخاذ كرده است زیرا هنوز لازم است عملی شود.

علاوه بر این ، لیو شینوی ، تحلیلگر صنعت از SCI99 Inc گفت: بسیاری از سازندگان فولاد امیدوار بودند که دولت اجرای قانون را به تعویق بیندازد و یک دوره بافر به آنها بدهد.

اگر این قانون به شدت اجرا شود ، تأثیر فوق العاده ای در صنعت فولاد خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید