پرونده های هند علیه حكم تجارت جهانی درباره فولاد تجدید نظر می كنند

پرونده های هند علیه حكم تجارت جهانی درباره فولاد تجدید نظر می كنند
12 آگوست 2014 سازمان تجارت جهانی فولاد ، وظایف فلزی و ضد انحصاری
هندوستان درمورد پرونده مربوط به اعمال وظایف نمودار قیمت ورق سیاه كيفري توسط آمريكا بر صادرات فولاد توسط شركتهاي هندي ، بخش خاصي از حكم اخير را كه توسط سازمان تجارت جهاني (WTO) صادر شده است ، تجديد نظر كرده است.

در حالی که گزارش هیئت مناقشه در هندوستان اظهار داشت كه عزم آمریكا از وظایف متقابل (CVD) – برای خنثی کردن یارانه های دولت – برای خنثی کردن یارانه های دولت است – در مورد سنگین بودن مقررات سنگ آهن كه مقررات WTO را نقض می كند ، تعدادی از اعتراضات مطرح شده توسط دهلی نو را رد كرد. موضوعات فنی خاص مربوط به نحوه محاسبه وظایف کیفری.

در اعلامیه تجدیدنظر در مورد حكم هیئت ، هند خواسته است تا تصمیم هیئت  نمودار قیمت ورق سیاه  را برای رد چالش هایی كه در روش آمریكا برای محاسبه وظایف پیشخوان ارائه كرده است ، دوباره مورد بررسی قرار دهد.

شرکت های فولادی هند مانند تاتا و جیندال از 18 تا 500 درصد تحت فشار قرار گرفتند که توسط ایالات متحده بیش از یک دهه توسط فولاد کربن از هند تحمیل شده است. این امر صادرات هندی این محصول را تقریباً به صفر رسانده است.

CVD توسط ایالات متحده به این شرط تحمیل شده است که سنگ آهن توسط فولادهای هندی از بخش دولتی NMDC که به دلیل مالکیت دولتی است با نرخ یارانه تامین می شود. در پرونده ای که قبل از WTO در سال 2012 مطرح شد ، هند این ادعا را رد کرد و اظهار داشت که NMDC همیشه با قیمت های حاکم بر بازار که از طریق صادرات آنها به ژاپن و کره جنوبی تعیین می شود ، می فروشد.

WTO همچنین به نفع هند تصمیم گرفت به روشی که تصمیم به تعریف یک «نهاد عمومی» گرفت. با این حال ، طبق بیانیه ای در وب سایت نماینده تجارت ایالات متحده ، سازمان تجارت جهانی تعدادی از چالش های هند را رد كرد كه شامل بیش از 300 مورد استفاده از "حقایق در دسترس" و چالش های  نمودار قیمت ورق سیاه آمریكا "محاسبه و محاسبه معیارهای ایالات متحده است. برنامه های جدید یارانه در اقدامات بازپرداخت وظایف

USTR پیش از این گفته بود كه این گزینه نیز گزینه چالش برانگیز گزارش پانل را در نظر می گیرد كه مشاهده می كرد آمریكا قوانین مقررات جهانی تجارت را نقض می كند. از تاسف اینكه فلز و سنگ آهن وارد می شوند: تاسف آور نیست.
 فولاد فولادی ، T V Narendran ، Tata Steel
Tata Steel MD (هند و آسیای جنوب شرقی) T V Narendran ،  نمودار قیمت ورق سیاه با اشاره به استفاده صحیح از منابع ، گفت: "مایه تاسف است" كه فولاد و سنگ آهن توسط یك كشور به بركرده ذخایر معدنی غنی وارد می شوند.
 
Narendran گفت: "واقعاً مایه تاسف است که ما در حال واردات فلز و سنگ آهن هستیم در حالی که فراوانی از این ماده معدنی در کشور داریم."
 
نرندران گفت: بلافاصله بعد از اینکه او به سهولت روز استقلال در اینجا کار کرد ، با رسانه ها صحبت کرد ، نادران گفت: اگر مواد معدنی به درستی مورد استفاده قرار گیرد می توانیم اشتغال ایجاد کنیم و در توسعه کشور نقش داشته باشیم.
 
نارندران گفت: کارخانه های فولادی در حاشیه معادن سنگ آهن به دلیل مزایایی مانند دسترسی به مواد اولیه و هزینه حمل و نقل کمتر ، در حال احداث هستند.
 
پیش از این ، نارندران با بیان سخنان خود گفت: بخش فولاد در دو / سه دهه گذشته رشد حیرت انگیزی را به ثبت رسانده است.
 
نارندران با اشاره به افزایش تقاضا برای سنگ آهن ، گفت: چند دهه قبل  نمودار قیمت ورق سیاه  ، هزینه سنگ آهن برای هر تن در حدود 20 دلار بود. یک دهه بعد ، ارزش این ماده معدنی ممکن است ارزش امروز را نداشته باشد ، او اضافه کرد.
 
یک مقام ارشد تاتا استیل ادعا کرد که شرکت بزرگ فولاد به عنوان نمونه ای از شرکت های صنعتی برای حفظ تعادل مناسب در بین سهامداران ، کارمندان و همچنین جوامع و حمایت از ارزش های دموکراتیک ضمن نقش در توسعه کشور ، حمایت کرده است. HSBC: جهانی تولید کنندگان فولاد احتمالاً همچنان تحت فشار خواهند بود
18 آگوست 2014 فولاد HSBC ، تولید فولاد ، فولاد خام ، محصولات فلزی ، نیروگاه ، تقاضا ، تقاضای آسیا ، تقاضای ذغال سنگ کک
HSBC در جدیدترین بررسی سه ماهه جهانی فلزات و معادن خود ، موقعیت محصولات فلزی را ارزیابی کرده و از نظر قیمت گذاری در 18 ماه آینده نتیجه برخی اطمینان بخش را برای مصرف کنندگان به دست می آورد.
 
از نظر عرضه ، این بانک شاهد تولید جهانی فولاد خام از طریق ماه مه با رشد 2.4٪ در سال می باشد که از پیش بینی رشد اولیه بانک 2.7٪ برای سال 2014 حمایت می کند. حاشیه ها
 
پس از سالها رکود آشکار و پس از آن رشد تقریباً صفر در اکثر اقتصادهای اروپایی  نمودار قیمت ورق سیاه  ، تولیدکنندگان آنجا با احتیاط به این تابستان نزدیک می شوند و گفته می شود که سطح موجودیها منطقی هستند ، لاغر نیستند بلکه مطمئناً پایین تر از سالهای گذشته هستند.
 
آمریکای شمالی همچنان به خوبی تأمین می شود ، واردات حدود 50 درصد در سال و رشد تولید داخلی پس از بهبودی از اختلال در اوایل سال مثبت است.
 
اگر برنامه های توسعه برنامه ریزی شده در بخش فولاد هند طی سه سال آینده به  نمودار قیمت ورق سیاه مرحله اجرا برسد HSBC پیش بینی می کند این کشور ممکن است در سال 2015 صادر کننده خالص شود در حالی که چین همچنان به تولید اضافی خود در بازار جهانی ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید