نکاتی که باید قبل از خرید ملک در نظر بگیرید

در صورتی که قصد فروش خانه خود را دارید ،

اگر می خواهید یک ملک را بفروشید یا در جریان خرید یک ملک موجود هستید ، مزیت این است که یک ارزیابی ساختمان از قبل انجام شود.
از آنجا که در نگاه اول قابل تشخیص نیستند ، خرید یک ملک موجود اغلب به خطاهای سازنده جدی منجر می شود. اینگونه است که یک رویا می تواند به سرعت کابوس شود. به عنوان بخشی از ارزیابی ساختمان ، ما با استفاده از آنالیزهای دقیق ، گزارش خطای مفصلی را در اختیارتان قرار می دهیم ، ساخت و ساز ساختمان را بررسی می کنیم ، اندازه گیری رطوبت را انجام می دهیم و وضعیت خرپای سقف را ارزیابی می کنیم. پس از ارزیابی دقیق ساختمان ، کاتالوگ اقدامات را تهیه خواهیم کرد که میزان کار مورد نیاز برای نوسازی را به شما نشان می دهد. بنابراین می توانیم هزینه های تبدیل را از قبل به شما معرفی کنیم.

خوشحال می شویم که نظر فنی را در مورد ارزیابی ساختمان ارائه دهیم ، که از آن می توان ارزش فعلی بازار را مشاهده کرد. محاسبات ما مبتنی بر ارقام ارزیابی فعلی است و به این ترتیب یک مرور کلی به شما ارائه می دهیم.

به دلیل فشار زیاد هزینه در صنعت ساخت و ساز ، امروزه اغلب در کیفیت مواد صرفه جویی می شود. بنابراین ممکن است اتفاق بیفتد که یک ساختمان جدید پس از مدت کوتاهی از نقص هایی مانند قالب ، ترک ، افت گرمای زیاد و غیره برخوردار باشد.

بنابراین ، یک ارزیاب مستقل قبل از هرگونه اقدام حقوقی علیه شرکت ساخت و ساز و اقدامات خلاف آن ، باید ارزیابی ساختمان را انجام دهد. لیست دقیق نقص ساخت و ساز و بررسی علل آنها ضروری است. این تنها راهی است که می توانید با موفقیت شرکت ساخت و ساز را به عدالت بسپارید.

با کمال میل شما را به طور جامع راهنمایی می کنیم و اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهیم. فقط با ما تماس بگیرید

طرح های آماده شده برای ارزیابی سریع ملک و ساختمان

ارزیابی حرفه ای املاک و مستغلات در عمل از اولویت بالایی برخوردار است. برای تعیین صحیح ارزش بازار یک ملک ، قوانین پیچیده و رویه های ارزیابی باید در نظر گرفته شده و به درستی اعمال شود.

نرم افزار "ارزیابی مستقیم ساختمان" یک راه حل ساده برای یک ارزیابی کامل از املاک و مستغلات ارائه می دهد.

مزایای تعیین کننده شما:

یک فرآیند ارزیابی آماده در جدیدترین سطح ، محاسبه ارزش بازار را آسان می کند!
تمام مقررات قانونی فعلی ، ویژگی های خاص و داده های ضروری مانند مقادیر NHK ، شاخص ها و عوامل منطقه ای از قبل ذخیره شده اند.
تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که مشخصات فردی خود را در صفحه نمایش مناسب ورودی وارد کنید و این نرم افزار به هیچ وجه مقدار دقیق بازار دارایی شما را محاسبه نمی کند!
وسایل کار اثبات شده ، مانند تعداد زیادی ماژول متن از پیش تنظیم شده برای ارزیابی و بسیاری از ارزیابی های نمونه با اطمینان از شما پشتیبانی می کند.


گروه های هدف:

معماران
Bauplaner
مشاور دارایی و سرمایه گذاری
مشاور مالیاتی
مشاور حقوقی
مشاور مدیریت
نمایندگان املاک و مستغلات و آژانسهای املاک و مستغلات
بانک ها
شرکت های سرمایه گذاری
موسسات تأمین مالی املاک و مستغلات
اداره خانه و ساختمان
کارشناس
صنعت
عملیات
ارائه دهندگان خدمات
برنامه ارزیابی ساختمان مستقیم – تعیین ارزش املاک و مستغلات را می توانید بلافاصله در اینجا خریداری کنید.

اگر مأمور پرداخت کننده ثابت کند که مقدار ذاتی واحد اقتصادی در زمان مالیات پایین تر از مقدار تعیین شده مطابق با 145 14 149 BewG است ، پس مقدار کلی طبق ارزش 138 (4) جمله 1 BewG تعیین می شود. مالیات دهندگان بار اثبات 1 را تحمل می کند.

این که آیا یک گزارش تخصصی اثبات لازم را ارائه دهد ، منوط به ارزیابی رایگان مدارک توسط Finanzgericht است. شواهد ارائه می شود اگر گزارش بدون دخالت یا تعیین کارشناسان اضافی قابل پیگیری باشد. اگر گزارش از هر لحاظ کلیه شرایط مورد نیاز را برآورده نکند ، این توجیه این واقعیت را ندارد که گزارش به طور کلی نادیده گرفته می شود. هرگونه شکاف در گزارش ممکن است توسط خود Finanzgericht بسته شود ، اگر و تا حدی که این امر بدون متخصصان در چارچوب معمول شواهد 2 امکان پذیر باشد.

در صورتی که مطابق با مقررات مربوطه به درستی تهیه شده باشد ، نظر متخصص به طور مرتب برای نشان دادن مقدار ذاتی پایین یک ملک مناسب است. منظم بودن گزارش شامل هم کیفیت روش شناختی آن و هم بررسی و مستندسازی مناسب از پایه های ارزیابی 3 است.

الزامات مربوط به کیفیت روش شناختی نتایج ارزیابی اساساً از 194 پوند است. از کد ساختمان (BauGB) i.d.F. اعلام نسخه جدید 23.09.2004 4. علاوه بر این ، آیین نامه تعیین ارزش (WertV) 06.12.1988 برابر با 5 i.V.m برای مهلت های ارزیابی تا 30.06.2010- است. دستورالعمل های ارزیابی (WertR 2006) i.d.F. اطلاعیه 01.03.2006 6 و – برای تاریخ های ارزیابی از 1.07.2010- دستورالعمل ارزیابی املاک و مستغلات 19.05.2010 7 رعایت شود. ارزشیابی که – در صورت عدم وجود مقررات ویژه ارزیابی ، این شرایط را برآورده می کند ، باید بطور مرتب دنبال شود 8.

مطابق بند 7 (1) جمله 1 WertV ، برای تعیین ارزش بازار باید از روش ارزش مقایسه ای ، روش سود با تخفیف ، روش ارزش واقعی یا چندین روش استفاده کرد. زمین توسعه یافته برای اهداف تولید و خدمات باید بطور منظم با استفاده از روش سود درآمدی 9 به طور مناسب ارزیابی شود. این امر به ویژه در مورد زمین هایی که در دوره معمولی تجارت از نظر پاداش های آن مورد معامله قرار می گیرند (به عنوان مثال ، اجاره زمین مسکونی ، به شماره 1.5.5 WertR 2006 مراجعه می شود).

خسارت ساختاری فقط باید در روش سود در نظر گرفته شود زیرا تاثیری در ارزش بازار دارایی ساخته شده دارد.

اگر یک قطعه زمین توسعه یافته علی رغم سن و سالی ، مورد بهسازی و نوسازی کامل (عقب ماندگی تعمیر و نگهداری) قرار نگرفته باشد ، یک اختلال مربوط به اشیاء در ساختمان و در نتیجه آسیب ساختمان ایجاد شده است.

اگر یک شیء دارای خسارت ساختاری باشد ، ارزیابی مطابق با شرایط ساخت و ساز برنامه ریزی شده از یک ملک بدون نقص ، درآمد پایدار قابل دستیابی (17 پوند WertV) ، هزینه های مدیریت پایدار (18 پوند WertV) از جمله هزینه های تعمیر و نگهداری مداوم به موجب 18 پوند است. 4 WertV و احتمالاً بر اساس نوسازی ، عمر مفید باقیمانده (بخش 16 (4) WertV) را افزایش داده و نتیجه ارزیابی را با هزینه هایی که متحمل شده اند کاهش دهید (به بخش 3.5.8 جمله 1 WertR 2006 مراجعه کنید).

اگر در شرایط نامناسب یک ساختمان از نظر بازده قابل دستیابی پایدار ، هزینه های مدیریت پایدار و ماندگاری مفید در نظر گرفته نشده باشد ، هزینه های تعمیر طبق بند 19 sentence جمله 1 WertV ممکن است از طریق کسر یا از راه های دیگر در نظر گرفته شود. کسر هزینه های نوسازی کامل ممکن است به عنوان مثال در مورد اقدامات اجباری توجیه شده است (به شماره 3.5.8 جمله 2 WertR 2006 مراجعه کنید). با این حال ، باید از گزارش مشخص شود که کاستی ها و خسارات به ویژه با توجه به سن ساختمان بر ارزش بازار تأثیر می گذارد.

علاوه بر این ، نظر متخصص تنها در صورتی صحیح است که مبنای واقعی ارزیابی کاملاً قابل فهم باشد.

ارزیاب باید نتیجه گیری های خود را از حقایق بیرون بکشد و آنها را با مفروضاتی که به طور صحیح در گزارش شناسایی کرده است ، مستند سازد. منابع کلی ، مانند حكم متخصص یا سالها تجربه كافی نیست. 12 بنابراین متخصص فقط می تواند شرط خاصی را در صورت تحقق واقعیتهای تأیید شده فرض كند.

دیدگاهتان را بنویسید