چگونه لیزرها در دستگاه ها استفاده می شوند

 

نحوه استفاده از لیزرها در فیلم ها
از داستان های علمی تا جیمز باند ، دنیای پیشرفته لیزرها و برش لیزر از مدت ها قبل جزء اصلی فیلم ها از سراسر جهان بوده است. چیزی است که فقط ناخوشایند است – علمی-y در مورد لیزرها ، حتی اگر برای ما در اینجا در ShapeCUT همه آنها در یک کار یک روزه هستند. با چهار مورد از بزرگترین و بهترین لیزرهای موجود در فیلم های معروف به ما بپیوندید:

انگشت طلا
Goldfinger – poster.jpg سینما در انگلستان
توسط منبع (WP: NFCC # 4) ، استفاده منصفانه ، پیوند

در یکی از مشهورترین صحنه های تاریخ فیلم ، گلدفینجر موفق می شود حتی 007 عرق را با برش لیزری غول پیکر که برای نابودی دشمنانش استفاده می کند ، عرق کند. در یک عمل جنون واقعی شرور ، او از میان میز طلایی که جاسوسی فوق العاده با لیزر به دام افتاده است ، تکه تکه می کند ، و از آن رو که به او نزدیک می شود کاملاً خوشحال است. به نظر می رسد که سرنوشت باند پلمپ می شود تا زمانی که موفق شود گلدفینگر را منحرف کند تا او را پیشی گیرد.

جنگ ستارگان
Star Wars Logo.svg
توسط کاربر: KAMiKAZOW – منتقل شده از en.wikipedia به عوام ، دامنه عمومی ، پیوند

بزرگترین لیزر موجود در این لیست ، سلاح شومی است که توسط ستاره مرگ در حق رای دادن به فیلم Star Wars به ​​دست آمده است. ابزاری که می تواند برای از بین بردن کل جهان ها استفاده شود ، این یک نمونه اصلی از قدرت شر است که به لیزرهای فیلم و تلویزیون نسبت داده می شود. با این حال نگران نباشید ، لیزر کاملاً بزرگی در کارگاه خود نداریم!

اعجوبه ها
The Incredibles.jpg
توسط منبع ، استفاده منصفانه ، پیوند

شایان ذکر است که دنیای کارتونهای خزنده و فیلمهای ابرقهرمانی را در جایی اینجا قرار دهید ، بنابراین چرا آنها را با هم ترکیب نکنید و درباره صحنه آن صحبت کنید در Incredibles جایی که آقای Incredible مسابقه خود را در ربات های قاتل طراحی شده توسط Syndrom برای عملیات Kronos پیدا می کند. این ماشینهای نبرد ابرقهرمانه دارای یک لیزر بسیار قدرتمند در زرادخانه خود هستند که قادر به پرتوهای لیزر آتش زا و آتش سریع است.

Austin Powers: International Man of Mystery
Austin Powers International The Mystery theatical poster.jpg
ارتباط دادن

بار دیگر به فیلم های جاسوسی کلاسیک (که واقعاً آنها لیزر خوبی را دوست دارند) دوباره برمی گردند ، در اولین فیلم Austin Powers ، دکتر اویل در هنگام تلاش برای دستیابی به نقشه ای برای نگه داشتن جهان در باج ، چندین اشاره به لیزر ارائه می دهد. متأسفانه ، برنامه های او با گرم شدن کره زمین خسته شده و کوسه ها به یک گونه در معرض خطر تبدیل می شوند – اما این فکر است که مهم است. آیا چیزی از شر کوسه که پرتو لیزری به سر آن وصل شده باشد وجود دارد؟

اگرچه ما از برش لیزری برای از بین بردن دشمنان خود و یا تلاش برای تسلط جهان در اینجا در ShapeCUT استفاده نمی کنیم ، اما ما هنوز هدف بسیار مهمی برای آنها داریم. برش لیزری با رده بالای ما اطمینان حاصل می کند که فولادی که برای کار شما آماده شده ایم ، از نظر تمیز ، تیز و از نظر اندازه کاملاً برش خورده است. ShapeCUT دارای دو دستگاه پیشرفته ترین دستگاه برش لیزر برای تهیه طرح های فله ای و سفارشی است.

برش لیزر یک روش دقیق برای برش فولاد است ، که شامل یک پرتو متمرکز از نور لیزر است که باعث سوختگی یا تبخیر فلزات می شود. این می تواند با یک کیفیت مناسب به برش های دقیق فولادی برسد.

دستگاههای برش لیزری مدرن و چند منظوره ما زمان تنظیم را کاهش می دهند بسته به نیازهای خاص شما برای برش فولاد ، ShapeCUT می تواند نیازهای پیچیده برش لیزری شما را هماهنگ کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از خدمات ما ، امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید