کاراموزان حرفه جوشکاری ورق

برای کارآموزان ضد زنگ

در ابتدای سال 2008 ، ASSDA در برنامه خود برای تأمین بودجه دولت فدرال برای پروژه ای که بر ادغام یادگیری الکترونیکی در صنعت متمرکز شده بود ، موفق بود. این بودجه دیده می شود که ASSDA یک استراتژی توسعه نیروی کار و یک مسیر تحویل انعطاف پذیر یادگیری با استفاده از یادگیری الکترونیکی ایجاد کند ، با برنامه ریزی برای توسعه یک ماژول یادگیری الکترونیکی اضافی

با عنوان مهارت های عملی درمان سطح برای تکمیل ماژول جوشکاری قوس الکتریکی تنگستن موجود.

استراتژی توسعه جوشکاری

نیروی کار یک چارچوب گسترده در صنعت را ارائه می دهد که در آن می تواند چالش های نیروی کار برای صنعت فولاد ضد زنگ را برطرف کند: کمبود مهارت ، حفظ کارکنان ، حفظ دانش. این سند از ASSDA در تعریف آنچه صنعت برای آموزش ، پیشرفت مهارت و حفظ کارمندان می خواهد کمک کرده است.

بدنه این پروژه ASSDA را در همکاری با SkillsTech استرالیا و چندین شرکای صنعت همکاری می کند تا یادگیری الکترونیکی را به عنوان شکلی از آموزش تئوری برای کارآموزان با هدف دستیابی به صلاحیت خود در ساخت فولاد ضدزنگ ، توسعه دهد.

ASSDA یک مسیر تحویل یادگیری انعطاف پذیر را ایجاد کرد که به کارآموزان و کارفرمایان می تواند انتخاب آموزش را بصورت آنلاین و درون محیط کار انجام دهند. این شکل از آموزش برای شاگردان مفید است زیرا آنها می توانند با سرعت خود ، در یک مکان مورد نظر خود و در یک محیط یادگیری بدون تهدید کار کنند. برای کارفرما این مسیر اقتصادی است زیرا شاگرد می تواند تحصیل خود را در محل کار انجام دهد ، بنابراین باعث می شود زمان سپری شده از محل کار کاهش یابد.

دوره تخصصی فولاد ضد زنگ

ASSDA و منابع موجود در سیستم TAFE ، SkillsTech استرالیا یک سیستم یادگیری الکترونیکی را بر اساس شایستگی های لازم برای یک مهارت در ساخت ، با تمرکز ویژه بر روی الزامات منحصر به فرد کار با فولاد ضد زنگ توسعه داده است. این ماژول های آموزشی یادگیری را از طریق فیلم ، صوتی ، متن ، تصاویر و تعاملی که برای کارآموز جالب است در حالی که دانش زیربنایی مورد نیاز آنها را برای توسعه مهارت به آنها آموزش می دهند ، ارائه می دهند.

در مارس 2009 ، 12 شاگرد وارد برنامه آموزش الکترونیکی مرحله 1a در SkillsTech شدند. این مرحله اکنون کامل است و بازخورد از کارآموزان بسیار مثبت بوده است. مرحله 1b اکنون آغاز شده است و آموزش کارآموزان را فقط در محیط کار با یک مربی در محل کار مشاهده می کنید تا بر نظریه آنها نظارت داشته باشد و از آنها در تجربه عملی خود راهنمایی کند.

این پیشرفت مهیج با هدف قرار دادن یادگیری الکترونیکی به عنوان روش آموزش انتخاب در صنعت فولاد ضد زنگ است و به هدف رسیدن ASSDA از ایجاد نیروی کار قوی با تمرکز بر کیفیت و نوآوری کمک خواهد کرد.

استحکام و سبک

Pierre Le Roux ، طراح مستقر در ملبورن ، از 15 سال پیش ، اخیراً با ضد زنگ ، کار با فولاد را آغاز کرد. وی گفت: "من عاشق کیفیت منعکس کننده ضد زنگ با کیفیت بالا هستم."

طراحی محبوب قفسه های شراب سفارشی لو روکس باعث جذب مشتری از هر دو بازار خرده فروشی و داخلی می شود. غالباً به عنوان یک دیوارپوش دو برابر می شوید ، قفسه منحصر به فرد از ورق استیل ضد زنگ با درجه 304 ساخته شده است که از طرف فلز ضدزنگ عضو ASSDA تهیه شده است. برای دستیابی به یک پایان شخصی ، هر نگهدارنده بطری جلا داده شد.

شرکت Le Roux قطعات ضد زنگ ساخته شده سفارشی از جمله ویژگی های مجسمه سازی ، معماری و چشم انداز را تولید می کند. مبلمان خانگی و غربالگری به طور فزاینده ای مورد توجه قرار می گیرد و تقاضا تا حد زیادی از عرضه فراتر می رود. آقای لو روکس گفت: "معمول ترین چیزی که مردم به من می گویند این است که فقط چیزی در آنجا نیست ، بنابراین آنها به دنبال یک چیز منحصر به فرد هستند."

ایجاد قطعات یک طرفه برای دیدار با مشخصات مشتری به معنی رضایت مشتری و انعطاف پذیری هنری است. لو رو گفت: "این حرفه ای بسیار با ارزش است."

دیدگاهتان را بنویسید