فولاد از لحاظ تاریخی موفقیت آمیز است

اولین نسخه از استرالیا استرالیا دارای پرچمی است که بالای ساختمان جدید پارلمان فدرال در کانبرا برج قرار گرفته است. ده سال از پانزده سال از زمان برپایی آن ، پرچم پرچم در مسیر زندگی 200 ساله برنامه ریزی شده خود است. اخیراً یک بررسی وضعیت توسط یک عضو ASSDA برای خانه های مشترک کمیته پارلمان انجام شده است.

آمار: ساختار 81 متری عمدتاً از صفحه 304L نورد گرم ضخامت 16 میلی متر ساخته شده است: صفحات پایه 321 و خوشه هایی که از پرچمدار استفاده می کنند ، نابود نشده اند ، معادل 304 بازیگران (CF-8). چهار پا مثلثی قبل از خم شدن به 4 متر عمودی زیر خوشه پایین به صورت مورب به مدت 28 متر از بالای دیوارها به سمت شرق و غرب بالا می رود. پاها به مدت 15.5 متر بیشتر به قسمت بالایی ادامه می یابد و 5.1 متر بالاتر از خوشه فوقانی خاتمه می یابد. پرچم خمیده دایره ای 25.7m بالاتر از خوشه فوقانی گسترش می یابد.

جوش های گوشه ای و صورت صفحه پلاستیکی با استفاده از ریزگردهای شماره 120 به زمین می خورد تا سطح سطوح جسورانه مطابقت داشته باشد.

از آنجایی که این پرچم 18 ماه قبل از تکمیل خانه پارلمان جمع آوری شده بود ، در معرض گرد و غبار و آلودگی یک سایت ساخت و ساز قرار گرفت. از زمان افتتاح پارلمان ، کیفیت هوا از یک محیط روستایی را تجربه کرده است.

اگرچه کاملاً بی خطر است ، اما در حین استفاده از "دراز کشیدن و لذت بردن از آن" یک سر خوب برای بلند کردن پا نیاز دارید تا یک پا یا یک بالابر قیچی کمتر از 7 متر برای رسیدن به صفحات پایین پاها را بلند کنید. وام 40 درجه تئودولیت توسط دفتر بررسی ACT بازرسی مناطق غیرقابل دسترسی را به پایان رساند.

نتایج نظرسنجی
ظاهر کلی پرچم برجسته است. علائم دنده ، جوش های صفحه ای به صفحه و الگوهای پولیش در امتداد پاها همگی به تأثیر بصری می افزایند. اتصالات جوش چند گرم به اندازه بقیه سطوح روشن است. رسوبات اندک در نقاط قطره برای ناظر گاه به گاه آشکار نیست و به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک می شدند. محل استقرار این سپرده ها با توجه به آب و هوای غالب مشخص شد.

دلگرم کننده این است که ، نه شکاف طراحی و نه ناهنجاری های ساختگی جزئی در معرض خوردگی آشکار در معرض 15 سال قرار نگرفته اند.

نقاط کوچک زنگ زدگی گرد ، که احتمالاً در اثر ساخت و ساز در اثر آلودگی ایجاد می شود ، در فاصله حدود 30 سانتی متر قابل مشاهده بودند. احتمالاً به دلیل داشتن بهتر شستشوی باران و آلودگی کمتری ، در نزدیکی سر ارباب وجود داشته است. لکه ها به آسانی با آب و یک اسکوتر پلاستیکی برداشته شدند و وقتی در X30 مورد بررسی قرار گرفت ، گودال وجود ندارد. مطابق با انتظارات نمای سطح ، قسمت بالای پاها بدون علائم لکه ها را نشان می داد. اندازه گیری پروفایل سطح در اطراف پایه پاها زبری سطح بین 1 تا 1.5 میکرومتر با جهت لهستانی عمودی را نشان داد.

و آینده؟ 304 برای این محیط ایده آل است و با تصمیم برای تمیز کردن رسوبات خط قطره ای و نظارت بر مناطق منتخب برای تغییر در ظاهر ، انتظار می رود که این پرچم همچنان در 2200 خورشید درخشان باشد.

قطب های استنلس استیل جلا یک منظره جنگ بی ثمر در یادبود جنگ کره در کانبرا نشان می دهد. تاریخ این درگیری در صفحه های خمیده از فولاد ضد زنگ حک شده است.

عضو ASSDA MME Surface Finishing ، 1000 متر خطی از 25 برنامه متولد اسمی 10 ، لوله 316 درجه را جلا داد تا 260 قطب را به ارتفاع 3.8 متر برساند. این سازه ها توسط سازنده ACT Stainless Steel ، به صفحات ضخامت 12 میلی متر ، كه از نظر شیمیایی به یك اسلب بتونی متصل شده بودند ، جوش داده شدند.

سایر مؤلفه های اصلی یادبود که توسط ACT نیز ساخته و نصب شده است و توسط MME صیقل داده شده است ، پانل های فولادی ضد زنگ خمیده درون یک سکوی دید مرکزی هستند که تاریخ جنگ را با نقشه ها و تصاویر ثبت می کنند.

هشت بخش 3000 1200 1200 x 3 میلی متر و دو 3000 x 3000 x 5 میلی متر وجود دارد. قسمت های 5 میلی متر توسط ورق های جوشکاری TIG با هم تشکیل شده و سپس جلا دادن ، زیرا اتصالات مطلوب نبودند. پایان جلا شده باعث می شود مناطق جوش داده شده پس از اتصال مخلوط شوند. برای جلوگیری از آسیب رساندن به سطح صیقلی در حین اچ کاری و ساختگی ، این ورق ها با 80 میکرون پلی اتیلن پوشش داده شده بودند.

MME همچنین حروف استیل ضد زنگ تهیه شده توسط Waterjet Dynamics را به ضخامت یکنواخت 0.5 میکرون صاف کرد.

کل این پروژه با بودجه 1.6 میلیون دلاری تکمیل شد که توسط جانبازان جنگ کره و کمک های مالی دو کشور مطرح شد. مدت زمان ساخت 23 هفته بود و تکمیل عملی 17 آوریل 2000 ، روز قبل از مراسم فداکاری در آن شرکت شد. سپس فرماندار کل سر ویلیام دین و نخست وزیر جان هوارد.

طراحی توسط گروه طراحی ANKWM انجام شد و مستندات در رابطه با شرکت معماری Daryl Jackson Pty آموزشی ویبولیتین به پایان رسید. Manteena Pty Ltd مدیر پروژه بود.

دیدگاهتان را بنویسید